Translate

niedziela, 10 listopada 2013

kraciasta koszula i a`la skórkowa ołówkowa spódnica

Witam kochani,
jak Wam mija kolejny długi weekend? :) Ale jesteśmy rozpieszczani tymi długimi weekendami :) Ale to dobrze, bo człowiek może odpocząć, zregenerować siły i oddać się przyjemnościom, na które w tygodniu brak czasu. Ja oczywiście zatapiam się w czytaniu :) i czekam na mojego lubego, dla którego pojęcie " długi weekend" niestety nie istnieje/ Mój kochany pracoholik :)
Dziś mam dla Was zestaw, który składa się z kraciastej koszuli, którą już mogliście u mnie zobaczyć w parze ze spódniczką rozkloszowaną, dziś połączyłam ją również ze spódnicą, również z a`la skórkowego materiału, ale Tym razem jest to obcisły, ołówkowy krój. Ta spódnica to nowość w mojej szafie, jest ona elegancka, ale i dość oryginalna poprzez wszyty z przodu zamek. Na nogi standardowo botki na stabilnym słupku, które często wybieram, gdyż są bardzo wygodne i dodają kilka cm :)Zresztą sami zobaczcie:









22 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi sie spódnica! Z ta koszula tworzy piękną stylizację z pazurem i elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś *.*
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw:))) Koszula jest świetna!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne spódnica, bardzo mi się podoba!
    wszystko świetnie do siebie pasuje!

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi podoba się koszula :)
    A mój weekend jest bardzo leniwy :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję:) Zapraszam do mnie:) www.guuuffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak, te weekendy są super :) Twoja koszula zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look! ;-)
    Pozdrawiam cieplutko
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam do grona obserwatorów! ;-) :-*

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz:)spódnica meeega:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz!!!
    masz świetną figurę i jesteś piękna!!!
    a prezentowana spódnica jest fantastyczna!!!
    dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna stylizacja, bardzo fajnie wyglądasz

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna stylizacja :)
    obserwujemy ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie ! Długi weekend dobra sprawa, człowiek troszkę odpocznie ale jak widać nie każdy :P
    Zapraszamy do nas i ściskamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello Nikoletta,

    I'm Valencia, the community manager of WhatIWear. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That's why I'd like to invite you to WhaIWear.com. With 1,5 million page views a month, WhatIWear.com is the leading street style website in Asia. Plus, we're still growing, so it's perfect for rising fashionistas to have their chance to SHINE at the spotlight.

    Maybe you can post these pics as your first looks on WhatIWear? I bet our members will be rooting for you as well!

    We cannot wait to see your awesome style.
    Click www.whatiwear.com to get started.


    See you soon,
    Valencia
    Community manager

    OdpowiedzUsuń