Translate

sobota, 16 listopada 2013

skóra węża, czerwień i lity

Witam kochani,
tradycyjnie zaczynam post od narzekań na pogodę:) Jest szaro, zimno i deszczowo, jak ja tego nie lubię. W takie dni dopada mnie chandra, nie bardzo można wyjść z domu, a brak świeżego powietrza źle wpływa na organizm. Nie mogę wskoczyć na ukochany rower, jak to miałam w zwyczaju latem... Musi mi starczyć rowerek stacjonarny, bo o kondycje trzeba dbać :) Do tego na przyszły zjazd mam dużo materiału do przygotowania, trochę książek do przeczytania, a szczerze mówiąc ciężko mi się za to zabrać, zawsze znajdę sto innych zajęć, a jak już siadam do nauki, to najzwyczajniej w świecie nie wiem co czytam, bo nie mogę się skupić...mam nadzieje, że ten stan niedługo minie...
Dziś zestaw z zeszłej soboty, kiedy jeszcze mogłam wyjść na spacerek i porobić kilka fotek, bo dzisiejsza sobota jest deszczowa, szarobura i ponura, a ja siedzę u rodziców, bo mój W. w pracy, a jak siedzę sama w domu to szlak jasny mnie trafia :)
lity- allegro
marynarka- stradivarius
bluzka, spodnie- nn
łancuch- rossman

















9 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe spodnie! ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/ zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie, idealnie je zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez nie lubie takiej pogody :) no ale trzeba to przezyc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie fajny motyw posiadają :) i marynarka ma śliczny kolor ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne i ciekawe zestawienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na naszego nowego bloga. To dopiero początek. Więc będzie nam bardzo miło jak wpadniesz i zostawisz komentarz . http://girlsfashionpoznan.blogspot.com/ Z góry dziękujemy . Girls Fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki to Ty masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń