Translate

poniedziałek, 4 listopada 2013

strój na rodzinny weekendowy obiad

Witam kochani,
jak Wam minął długi weekend? Ja dużo wypoczywałam i relaksowałam się, a jedynym wysiłkiem była codzienna godzinna jazda na rowerku stacjonarnym. Niestety z wielkim żalem musiałam schować mój rower do piwnicy, bo pogoda i szybko nadchodząca popołudniem ciemność, nie pozwalają tak jak dotąd wybrać się po pracy z mamą na rower. No ale nie można się zaniedbywać i mój ukochany rower zastąpiłam rowerkiem stacjonarnym. Jeżdżę codziennie po godzinie a jeśli mam lepszy dzień to dwa razy dziennie :)
Dziś chciałabym pokazać Wam mój zestaw, który wybrałam na 1-go listopada. Zazwyczaj w południe wybieram się z rodzicami na cmentarz, a później do nich na obiad. Popołudniu dołączył do nas mój W, a wieczorem pojechaliśmy do jego cioci na ur. Na taki świąteczny dzień wybrałam rozkloszowaną, pikowaną sukienkę, która jest nowością w mojej szafie, połączyłam ją z długimi sandałkami, które też są stosunkowo nowe i pasującą do butów torebką (także nowość). Jako, że nie lubię przepychu jeśli chodzi o biżu, wybrałam skromny pozłacany łańcuszek i gotowe :)












miłego dnia :*

23 komentarze:

  1. ach marzy mi sie ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka!!! uwielbiam takie rozkloszowane cudeńka :) śliczne buciki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę sukienki:) pięknie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tej sukience jest cudowna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja.Cudownie wyglądasz w tej sukience, a buty masz rewelacyjne.
    Pozdrawiam
    http://magdulablack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, a buty rewelacja ! Cudownie wyglądasz ;)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka śliczna podoba mi sie sama się nad nią zastanawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna sukienka! napisz mi koniecznie u mnie na blogu gdzie ją kupiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest przepiękna :) ślicznie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka rewelacja! Zapraszam do mnie na nowy post http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoooooooooooooo Kochana, ta sukienka jest przepiękna!! <3 Super w niej wygląasz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przymierzałam podobną w Mohito :) Świetnie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna sukienka:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :) Ciekawy blog :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz! Wszystko ze smakiem i mega smacznie <3 To wg mnie jedna z twoich lepszych stylizacji :) Bardzo, ale to bardzo mi się podoba , buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy to ta sukienka ktora miala na sobie Natalia Siwiec? :) Piekna jest

    OdpowiedzUsuń