Translate

niedziela, 1 grudnia 2013

b&w z kwiatami

Witam kochani,
jakiś czas mnie tutaj nie było. Nie mogłam Was śledzić ani sama Wam pokazać siebie, a dokładniej swoich zestawów. Powody są trzy: mój brat teraz bywa w domu tylko w weekendy i nie ma kto robić mi zdjęć, po drugie zepsuł mi się modem i nie mam praktycznie dostępu do internetu, a po trzecie i najważniejsze mam trochę obowiązków związanych ze studiami... Dziś wreszcie mogłam wybrać się do rodziców, bo ostatni tydzień siedziałam nad psychologią i opłaciło się :) A jak już jestem u rodziców to mogę zajrzeć co u Was słychać i sama pokazać Wam mój zestaw sprzed dwóch tygodni. Zestaw prezentuje dwie nowości: kwiatowe legginsy, które pokochałam od pierwszego wejrzenia :) i białą bluzkę z kwiatowym wzorem (którego na zdjęciach prawie nie widać) i ciekawym tyłem. Reszta to moje niezawodne botki na słupku i wielką czarna torba :)













buziaki :*

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja !
    Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie!! :) Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw ;) Ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :) bluzka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. omg i love the back of this top and the pants.

    Love
    Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter?
    New Post: Fashion Talks
    New Giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne spodnie i ciekawa bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo podoba mi się a zdjęcia bardzo naturalne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Great and original photos!! Congrats!!
    Salut from Barcelona

    OdpowiedzUsuń
  9. super zestaw:)
    chciałam Cię zaprosić na rozdanie, giveaway:)!
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAPRASZAM DO MNIE...http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie kochana wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! Ślicznie wyglądasz:) Bluzka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sesja ! Życzę powodzenia w regularności bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta bluzeczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. set uważam za idealny, wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie, fantastyczne leggi i bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie legginsy <3 bluzeczka też urocza, świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne legginsy, kojarzą mi się z barokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, elegancki zestaw. Cudowna jest ta bluzeczka i ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne leginsy! gdzie je kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog :) obserwuję i pozdrawiam:*
    blogerka ze Szczecina
    paullista.blogspot.com
    pami-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń