Translate

czwartek, 26 grudnia 2013

Świąteczny zestaw

Witam kochani,
jak minęły Wam święta ? Zapewne tak, jak mi szybko. Nim się obejrzałam, a już ostatni dzień świąt i jutro powrót do pracy... W Święta starałam się nie jeść zbyt dużo, ale trochę grzeszków się nazbierała, ale na całe szczęście trochę jedzenia udało mi się spalić kalorie podczas tańców na które się wczoraj wybraliśmy. Dziś leniwy dzień, który przeznaczam na odpoczynek i regeneracje sił, bo jutro 4.40 pobudka i do pracy...
Dziś mam dla Was mój świąteczny zestaw, na który składa się beżowa tuniko/sukienka o luźnym kroju (to juz moja trzecia tuniczko/sukienka w tym stylu) do tego botki lekko za kolano i elegancka torebka, a na ozdobę pozłacany łańcuch...















Miłego dnia :*

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjny look!!!
    wyglądasz cudownie a sukienka zachwyca!
    Idealnie komponuje się z Twoim kolorem włosów!
    Aż ciężko oderwać wzrok ;)
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz przepięknie ;* Fajny fason ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz:) Wesolych swiat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądasz!Piękna sukienka, taka subtelna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka :) Bardzo ładne zdjecia :)
    Buziaki :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna sukienka, uwielbiam takie fasony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka i do tego wysokie buty, wygląda to cudownie ;)
    Obserwuję ;)

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz w tej sukience! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię sukienki o takim kroju :) Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Kochana :) Twoja sukienka też fajna. Mi Święta minęły za szybko, ale nie powiem objadłam się zwłaszcza krokietami i odpoczęłam troszkę :) Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń