Translate

czwartek, 2 stycznia 2014

Witam się z Wami w Nowym Roku :)

Witam kochani,
no i mamy nowy rok :) Ciekawe jaki będzie dla mnie :) Mam nadzieje, że jeszcze lepszy niż poprzedni :)
Jak spędziliście Sylwestra? Ja myślałam, że będziemy siedzieć w domu... Chciałam iść na jakiś bal ale nie mieliśmy chętnych znajomych, każdy albo w domku albo gdzieś dalej wyjeżdżał. Ostatecznie wylądowaliśmy w Szczecinie na dyskotece i nie żałuję, bo było fajnie :) Wytańczyłam się i spędziłam miło czas :)
Dziś mam dla Was zestaw z ostatnich dni grudnia. Przeważa w nim czerń róż. Lubię to połączenie, według mnie róż i czerń  to połączenie idealne :) W swoim zestawie połączyłam czarną rozkloszowaną spódniczkę z Mosquito z czarną bluzką Jack Daniell`s z sklepu musthave24.pl a całość ożywiłam różową marynarką no i dodatkami. A wyszło to tak :)




No i jeszcze raz szczęścia i spełnienia marzeń w tym Nowym Roku :*

32 komentarze:

  1. zazdroszcze marynarki:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/light-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw. Wyglądasz prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny marynarka, pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódniczka i rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylówka w dobrym guście.

    Ps. Dużo szczęścia, zdrowia, miłości. I oczywiście wszystkiego najwspanialszego w każdym dniu Nowego Roku :) Dla Ciebie oraz Twoich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się :) Prosto i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna kombinacja :)


    http://wcaleniejestemslodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz:) Marynarka jest śliczna;))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. baaardzo mi sie podoba polaczenie bluzki i marynarki -ekstra

    OdpowiedzUsuń
  12. My byliśmy u znajomych na domówce :) Świetnie wyglądasz i zgadzam się z Tobą, że to idealne połączenie :) Życzę Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja! marynarka ożywia całość ! dodaję do obserw. blogów:)) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Ty pięknie wyglądasz!
    Wszystkiego Najlepszego w tym Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  15. idealne połączenie, wyglądasz fenomenalnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne połączenie, uwielbiam tak:)wielki plus!

    OdpowiedzUsuń
  17. pasek + marynarka + bluzka + spódniczka= mega- podobają mi się te elementy z Twojej stylizacji :)
    Ja Sylwestra spędziłam na spokojnie z chłopakiem i psem w domciu :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne połączenie, ślicznie wyglądasz :) buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie wyglądasz
    marynarka wygląda super z tą koszulką

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądasz:) Sliczna marynarka;)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  22. Slicznie wygladasz:)
    Odkrylam Twojego bloga i strasznie podobaja mi sie Twoje zestawy takze obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń