Translate

środa, 26 lutego 2014

kwiatowa spódnica i czerń

Witam kochani,
dziś zestaw, który wybrałam na imprezę urodzinową mamy W. Spódniczka skradła moje serce, gdy ją tylko zobaczyłam w sklepie, ma ciekawy krój i modny kwiatowy motyw. Połączyłam ją z czernią, gdyż tak wydawało mi się najbezpieczniej :)












Mam też dla Was internetowy sklep godny polecenia. Nie, nie będzie to sklep z ciuchami :) Chodzi mi o Zieloną bazylię. O co chodzi... Otóż jest to fajny sklep z naturalnymi produktami, które nie zawierają glutenu, więc będą w sam raz dla osób na diecie bezglutenowej, ale również dla wszystkich, którzy dbają o linię, ale czasami mają ochotę na słodkie grzeszki :) Jeśli już mamy grzeszyć to czemu by nie zamienić zwykłych słodyczy ma te bez zawartości niezdrowych cukrów i innych tego typu składników :) Można kupić tam zarówno zdrowe, ale słodkie przekąski słodkie typu batoniki, orzechy w czekoladzie czy owocowo- miętowe dropsy, jak i produkty organiczne typu miody. Asortyment jest szeroki :) Polecam zajrzeć :)
Moje typy
jestem wielbicielką żelków dlatego one przykuły moją uwagę na samym początku :) Dla chętnych tu.

orzechy w czekoladzie mmm pyszności :) tutaj
ciasteczka bezglutenowe z czekoladą  tutaj
Ja próbowałam owocowe i miętowe dropsy, czyli idealny zamiennik miętowych czy owocowych cukierków. Te dropsy nie zawierają cukry, tylko ksylitol (odpowiednik cukru. Pochodzi z soku brzozy i ma 40% kalorii mniej niż zwykły cukier) Są dobre także dla dzieci, gdyż pomagają redukować kamień nazębny i ryzyko wystąpienia próchnicy.

Jeśli ktoś jest ciekawy zapraszam do obejrzenia asortymentu www.zielonabazylia.pl

24 komentarze:

  1. Prześlicznie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz a do sklepu zaraz zajrzę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny naszyjnik:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kwiatowe printy!!!! Spódnica jest cudowna i z chęcią znalazłabym taką w swojej szafie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz ślicznie :) Spódniczka jest piękna :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna spódnica!!! Pięknie kwitnąco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest cudny :) Ja jestem łasuchem i wolę tradycyjne słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torebka, bluzka i naszyjnik! za spódnicami nie przepadam, ale Ty wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym tu dała bardziej kolorową spódniczkę :D ale ogólnie świetnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się takie kolorowe kwiatowe spódniczki stąd wybór takich stonowanych barw, ale dziękuje za radę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny look :) bluzeczka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie :))

    Obserwuję!! :))
    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw a buzka jest urocza :)

    Bardzo mi się tutaj podoba :) i zapraszam do siebie.... co powiesz na wspólną obserwację?? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te plecy są prześliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz:)) Bardzo fajne połączenie!
    Pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna jak zawsze :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz!
    Spódnica piękna <3

    OdpowiedzUsuń