Translate

poniedziałek, 17 lutego 2014

wiosennie

Witam kochani,
dziś mam dla Was zestaw z zeszłego tygodnia, kiedy pogoda była naprawdę wiosenna, ale co najśmieszniejsze tego dnia było wiosennie,a na drugi dzień wstałam a za oknem padał śnieg byłam w szoku :O ale szybko przestało padać i po południu znów wróciło słoneczko, na całe szczęście, bo nie byłam zadowolona z powrotu śniegu :)
Przechodząc do zestawu, to wszystko w jasnych iście wiosennych kolorach. Mięta, beż i trochę bieli. Uwielbiam takie delikatne barwy :) A Wy ? :)










buziaki :*

25 komentarzy:

  1. Oj Kochana ukradłaś moje kolory :)
    kocham takie stylizacja :)
    ahh wiosno przybywaj :)


    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, spodobała mi się torba :))
    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny wiosenny look

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ALe ładnie pięknie pastelowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory są cudowne :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie pastelowe polaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne miejsce na zdjęcia, jest klimat :) Świetna stylizacja

    Pozdrawiam
    www.susannafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie! Tak wiosennie :) Całe szczęście już bliżej, niż dalej wiosny :) U mnie dzisiaj też była piękna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, garsoneczka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz,uwielbiam połączenie mięty z beżem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie musisz przestawać nawet ich lubić ,bo w pastelach ci do twarzy :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz ) Śliczna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylowo i kobieco :) slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie :)))

    >>www.aliceFashion.pl <<

    OdpowiedzUsuń
  15. obłedny kolor marynarki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie tylko piękna i wiosenna stylizacja, ale również jaki promienny uśmiech :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie ! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie się prezentujesz;)! Marynarka jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknie! Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń