Translate

czwartek, 13 marca 2014

Cytrynka i biel

Witam kochani,
jak to miło, że pogoda nas tak rozpieszcza! :) Tego mi było trzeba i zamierzam korzystać ze słońca, bo na weekend zapowiadają powrót zimna ;/ Oby prognozy się nie spełniły, bo już przyzwyczaiłam się do wiosennej kurtki i cieplutkiego słoneczka. Dziś mam dla Was mój dzisiejszy zestaw, który doskonale odzwierciedla mój humor oraz panującą pogodę. Połączyłam cytrynowe rurki ze Stradivariusa, z moją ulubioną białą bluzką ze sklepu www.cocomoda.pl oraz czółenkami na lekkim obcasiku w kolorze nude, no i do łask powróciła moja pakowana torebka, która służy mi już hohoho... :)
Mam nadzieje, że Wam się spodoba :)















Życzę Wam miłego popołudnia :* Do następnego :)

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjna bluzeczka :) Wyglądasz pięknie Ostatnio mierzyłam takie spodnie,ale były za duże :((((
    ale na tym nie kończę poszukiwań :)

    Pozdrawiam :*

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great outfit! The top is so darn cute!!! Love the back detail! Perfect look! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ;p

    Podoba mi się twój blog ;*
    Obserwujemy ?
    Mam prośbę. Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla mnie bardzo ważne ;*
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wiosenny zestaw!!! Na takie spodenki choruję i muszę takie mieć!!! super buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wiosennie :)) Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne połączenie;) wyglądasz cudownie w takich jasnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne masz te spodnie, ostatnio "choruje" na żółty;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosennie ;) i soczyście :) Bardzo ładnie wyglądasz w tych spodniach!
    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) kolorki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie kolorów :D a ta bluzeczka jest cudna :D kolejna rzecz, na którą będę składać pieniądze :P


    Co byś powiedziała na wspólną obserwację? :)
    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie kolorów :D a ta bluzeczka jest genialna :D kolejna rzecz na którą będę zbierać pieniądze :P

    Co byś powiedziała na wspólną obserwację? :)
    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Witamy!
    Zapraszamy do udziału w Konkursie na Nieoficjalny Blog Roku 2014!
    Szczegóły znajdziesz tutaj: http://nieoficjalny-blog-roku.blogspot.com/

    Serdecznie pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń