Translate

środa, 16 kwietnia 2014

Na luzie

Witam kochani,
jak tam przygotowania do świąt? Ja szczerze nie czuje tej całej świątecznej gorączki. Z roku na rok coraz mniej czuje klimat świąt zarówno Bożego Narodzenia jak i Wielkiej Nocy. Całkiem inaczej człowiek cieszył się jak był dzieckiem, no ale cóż czas mija.
Jedyne co mnie cieszy to dzisiejsze słońce :) Jak za oknem jest szaro buro i wietrznie, to nie mam na nic ochoty, dlatego dzisiejszą piękną pogodę wykorzystałam na krótki spacer oraz na odwiedziny u rodziców. Przy okazji mam dla Was kilka zdjęć :) Nowością jest bluza w kremowym odcieniu , którą zakupiłam w sklepie www.cocomoda.pl. Jest to kolejny udany zakup w tym sklepie :) Polecam odwiedzić ich stronę :)














22 komentarze:

  1. Super,bardzo fajnie wyglądasz w takim wydaniu :)
    bluza bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Ci w tych okularkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubie ogladac Twoje zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bardzo ładnie, ja tu żadnego karła nie widzę ;) Ja również nie czuję tych Świąt, dla mnie mogłoby być już po ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) okularki są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz!! :) Chciałąbym takie spodnie założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się spodnie :) dobrze leżą :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweterek i torba ! Bardzo fajny zestaw !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się. Ciekawy blog! :) Bedę tutaj zaglądać częściej! :) Zapraszam także na mojego bloga: http://www.slavko-p.blogspot.com/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne spodnie i okulary, uwielbiam lustrzanki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza - śliczna ;) Okularki też ;) Całość fajnie gra ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz ;*
    Też dorwałam te okulary z biedronki ;D świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluza <3 Bardzo fajnie wyglądasz;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rurki są super! Bardzo fajny, codzienny zestaw :) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz :))) Zabrałabym wszystko i ubrała :P
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne okulary i spodnie :)

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogowanie, ale jeżeli Ci się spodoba, możesz zaobserwować, to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń