Translate

środa, 2 kwietnia 2014

Niedzielny relaks

Witam kochani,
dziś mam dla Was wpis dotyczący weekendu, a dokładniej niedzieli. Jak wiadomo w weekend zaskoczyła nas wspaniała słoneczna pogoda. Żal by było tego nie wykorzystać, a dobrze się złożyło, że mój Wojtek miał wolna niedzielę i mogliśmy spędzić ją razem. Po obiedzie zapakowaliśmy się w samochód i godzinkę później byliśmy nad morzem. Zrobiliśmy sobie dłuugi spacer :) Było bardzo fajnie, ciepło i słonecznie. Na plaży mijaliśmy sporo spacerowiczów, którzy tak jak my korzystali z pięknej aury. Nie ma nic lepszego niż aktywny wypoczynek, a taki spacer nad morzem wpływa pozytywnie zarówno na zdrowie jak i na samopoczucie :)

Na sobie miałam
spodnie- orsay
marynarkę - stradivarius
sweter, buty, torbę - nn







Dwa tygodnie temu w niedzielę też byliśmy nad morzem, ale wtedy pogoda nie była aż tak ładna. Sami zobaczcie jak różnica jeśli chodzi o ubiór:) :







19 komentarzy:

  1. O jej faktycznie spora różnica pogodowa :) Dlatego dużo bardziej uwielbiam pierwszy zestaw :D Czuć w powietrzu lato na nim, a co za tym idzie - wakacje nad morzem :) Co roku jadę tam z moją paczką i chłopakiem i mamy niesamowite wspomnienia :) Wyglądasz zjawiskowo i mega promiennie kochana również :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście pogoda jest coraz lepsza :)
    spodnie boskie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te spodnie w kwiaty! Uwielbiam <3

    W wolnej chwili apraszam do mnie na nowy post. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnica wielka jesli chodzi o pogodę. Masz świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ci zazdroszczę :)
    chętni bym gdzieś uciekła :))
    spodnie są rewelacyjne :)

    Pozdrawiam Kochana :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. matko mieszkam w Gdyni a nie pamietam kiedy ostatni raz byłam nad morzem :) wstyd hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tych widoków, jezioro to nie to samo :D Spodnie masz świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wygląasz Kochana! :) spodnie są wspaniałe! ,3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz:D moze wspólna obserwacja??/zapraszam do siebie:) http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie super, ale jakie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają te spodnie :D Świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super spodnie,świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor marynarki i bardzo ciekawe spodnie!:))


    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz dobrze, ja nad morze mam do przejechania całą Polskę :( Świetnie się prezentowałaś, spodnie w kwiaty są piękne;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ zazdroszczę wyjazdu nad morze <3

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę wypadu nad morze!!
    super, że masz tak blisko :P
    my żeby spędzić trochę czasu nad morzem zamiast godzinki musimy jechać co najmniej 5 godzin :(
    zapraszamy do nas, jesteśmy tutaj nowe
    http://bossandprincess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się! Będę tu zaglądał częściej! ; )

    OdpowiedzUsuń