Translate

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

szarość i czerń

Witam kochani,
przychodzę do Was z szybkim postem. Nie będę się za dużo rozpisywała, gdyż muszę zabrać się za prace do szkoły. Dziś niezbyt pozytywny kolorystycznie zestaw, gdyż utrzymany w barwach szarości i czerni, a jedyny kolorowy akcent to kopertówka xxl w fuksjowym kolorze. Czasami mam takie dni, że wybieram ciemniejsze barwy, ale słońce nas ostatnio rozpieszcza, więc kolejnym razem będzie weselej :)
Spodnie- nn
bluzka- www.cocomoda.pl
buty- deichmann
torebka- szafa.pl
okulary- biedronka












19 komentarzy:

  1. Kochana,wyglądasz rewelacyjnie :) Bluzeczka bardzo mi się podoba :)
    jakbym miała takie zgrabne nóżki też bym kupiła takie spodnie,bo bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzeczka :)) Dobrze, że ten zestaw ożywiłaś kopertówką! :)
    Fajnie też by wyglądało jakbyć dodała jeszcze np. naszyjnik różowy, albo pazurki pomalowane w tym kolorze ;)

    Pozdrawiam serdecznie, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  3. super torebka, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super spodnie i okularki:)świetnie wyglądasz
    pozdrowionka i wpadnij do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz<3 Kopertówka fantastyczna!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ zarąbiste spodnie i ta kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, ciekawy zestaw. Kopertówka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna różowa kopertówka .
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Halo, halo co to za urlop od blogowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuje za zainteresowanie :) Szczerze mówiąc najpierw byłam zbyt zajęta nauką, a później stwierdziłam, że nie nadaje się na dalsze blogowanie i myślałam nad usunięciem bloga, ale jednak nie potrafię :) I możliwe, że już jutro przygotuje coś na blogu :) pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Oj tam gadasz głupoty kochana, każdy się nadaję, jeśli choć trochę potrafi bawić się modą i czerpać z tego radość :) Nie chodzi o to, byś pokazywała "stylizacje", w których pozujesz tylko i wyłącznie do zdjęć, jak to robi wiele blogerek, tylko o pokazywanie części siebie, zestawów, w których chodzisz na co dzień, bo to jest o wiele bardziej naturalne i wiarygodne :) W takim razie czekam na posta :)

      Usuń