Translate

czwartek, 24 lipca 2014

Na rowerze

Witam kochani ,
dziś chciałam Wam pokazać mój poniedziałkowy zestaw, który wybrałam na przejażdżkę rowerową z rodzicami. Uwielbiam kiedy jest gorąco i mogę wylegiwać się na kocyku czytając ulubiona książkę, ale nie zapominam o tym jak ważny jest aktywny wypoczynek. W moim przypadku ulubiona aktywnością jest jazda rowerem :) Staram się systematycznie, kiedy tylko pozwala na to czas wybrać się z mamą na dwugodzinną wycieczkę rowerową. W poniedziałek udało się nawet namówić tatę :) Lubię takie wspólnie spędzone chwile tym bardziej, że po wyprowadzce z domu nie mamy już tak dużo czasu dla siebie jak dawniej.
Na rower najlepiej wybrać coś wygodnego, o tym każdy wie, dlatego poniżej prezentuje Wam mój wybór. Mam nadzieje, że się spodoba :)







Po drodze na mały odpoczynek wybraliśmy kładkę nad jeziorkiem, gdzie również wyszło kilka fotek :)




Co miałam na sobie?
okulary-nn
koszulka- areyoufashion.com
spodenki-nn
torebka-nn
trampki- stylowebuty.pl
A wy jak często spędzacie aktywnie swój wolny czas? jaką aktywność wybieracie ? :)
Pozdrawiam i całuje :*

14 komentarzy:

  1. chetnie bym pojezdzila na rowerze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam jazdę rowerem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetną masz bluza, bardzo fajnie wyglądasz ;) dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie ;) http://maaarline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz, rower masz czadowy :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka Cię nie drażni? Bo ja zamówiłam z romwe i strasznie mnie drapałą ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co moja ani trochę mnie nie drapie. Na szczęście, bo bym nie mogła jej nosić, bo takie drapiące materiały strasznie mi przeszkadzają :)

      Usuń
  7. Świetny zestaw! bluzka podoba mi się tutaj najbardziej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pościk ;) Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny rower! :)

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń