Translate

sobota, 19 lipca 2014

Witam po dłuższej przerwie

Witam kochani,
nie było mnie tutaj sporo czasu. Co tu dużo mówić czerwiec to czas egzaminów i nauki, dlatego blog przeszedł na dalszy plan. Szczerze mówiąc nie miałam też chętnego fotografa, ale dziś spędziłam wspólnie dzień z rodzicami. Wspólny obiad, a potem spacer nad jeziorem lubię takie wyjścia, bo można miło spędzić czas z rodziną :) Pogoda była przecudowna i jutro ma być taka sama dlatego też wybieram się opalić troszkę ciałko nad morzem. Wam życzę udanego weekendu i zostawiam Was z dzisiejszym strojem dnia:














14 komentarzy:

  1. Rewelacja! :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna Torebka ! :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że już jesteś :) świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, bluzeczka rewelacyjna i ciesze się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach no jesteś Piękna,super,że wróciłaś:)
    Ślicznie wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądasz :) schudłaś czy mi się wydaje?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana musiałam się za siebie trochę wziąć i udało mi się zgubić parę kg :) Fajnie, że widać efekty :)

      Usuń
  7. Oby więcej takich spacerów :))

    OdpowiedzUsuń