Translate

poniedziałek, 28 lipca 2014

Zrobiona na szaro :)

Witam kochani,
dziś mam dla Was wczorajszy strój dnia. Zachowany w odcieniach szarości z dodatkami czerni i jednym wyrazistym neonowym akcentem jakim jest kolia.Zestaw wygodny,idealny na popołudniowy spacer. Na nogach sandałki, które w odróżnieniu od obcasów są wygodne i pozwalają na długie spacery. Oczywiście jeśli ktoś lubuje się i na co dzień nosi tylko szpilki może zamiast sandałków wybrać wyższe buty, co na pewno doda pazura :) Zapraszam do oglądania :)






bluzka, naszyjnik, torba i sandałki - nn
spódnica- www.cocomoda.pl

Miłego dnia :*

12 komentarzy:

  1. spódnica jest boska :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka rewelacyjna! sama bym taką kupiła :) A spódniczkę mam podobną :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana prześlicznie wyglądasz!!! świetny look- spódniczka jest cudowna!!! a naszyjnik jest dodatkiem idealnym!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz,ale Ty jesteś szczuplutka :) Szukam takiej spódnicy,chyba ją zgapię od Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia i bardzo ładny letni outfit :) Wgl bardzo fajny blog. Na pewno postaram się wpadać częściej. W wolnej chwili zapraszam do mnie. Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    Buziaki
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz :) masz rwelacyjny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygląssz, dresowa spódniczka jest cudna , lubię takie rzeczy !
    Pozdrawiam
    www.kayenn.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna, wygodna stylizacja:) PS. W wolnej chwili zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałe stylizacje!!!
    wszystko swietnie dobrane:*
    obserwuje:)
    i czekam na CIebie
    czerwonyobcas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw, naszyjnik podoba mi się najbardziej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń