Translate

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Aktywny i przyjemny wypoczynek

Witam kochani,
jak minął Wam weekend? Pogoda już tak nie zachwyca coś czuję, że zbliża się jesień chociaż liczę jeszcze na kilka ciepłych dni.
Wracając do weekendu... Wybrałam się z rodzicami nad morze, ale tym razem nie na opalanie, bo pogoda nie pozwalała na wylegiwanie się na słoneczku, które w prawdzie cały weekend świeciło, ale towarzyszył mu zimny i mocny wiatr, ale plan był taki, że zabieramy rowery i będzie aktywnie :) Wyjazd się udał, objeździliśmy rowerkami nadmorskie miejscowości, a do tego złamałam trochę swoja dietę- były lody, gofry i pyszna pizza (nawet nie wiecie jak pyszna wydaje się pizza kiedy człowiek po długim czasie skusi się na taki grzech :) ) Sama wciągnęłam całą pizze, wiem wiem to strasznie dużo kalorii, ale szczerze mówiąc pizzy nie jadłam ładnych parę lat, a ostatnie miesiące ogólnie byłam na diecie i zdrowo się odżywiałam, także złamanie zdrowego odżywiania na weekend chyba mi mocno nie zaszkodzi :) Dziś znów powrót do warzywek :)
Kilka zdjęć dla Was :)






Całusy :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz