Translate

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Sukienka w kolorze baby blue

Witam kochani,
dziś mam dla Was zestaw, w którym chciałam zaprezentować moją nowość w szafie, a jest nią urocza, rozkloszowana sukienka w modnym tego sezonu kolorze - baby blue, lub jak kto woli błękitnym :) Od dziecka uwielbiałam kolor niebieski i tak mi zostało, chociaż teraz nie jest to mój jedyny ulubiony kolor :) Kupno tej sukienki to strzał w 10!Pasuje mi w niej wszystko: krój, kolor, dobrej jakości materiał! :) Zestaw można by było zmodyfikować dodając jakieś szpilki na stopy, ale ja no co dzień nie chcę męczyć stóp i wybrałam prześliczne sandałki :) Jak Wam się podoba?












sukienka- /ButikMagnesstyle
naszyjnik- www.katherine.pl
sandałki- www.cocomoda.pl
torebka- sh

15 komentarzy:

  1. ładny kolor!

    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz a i sandałki pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz,uwielbiam sukienki,a błękitne to w szczególności :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam błękit, cudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie w tej sukience wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja obserwuje rownież bo jest co:)!!! czyli wspaniale stylizacje i piekna kobitka:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka i świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukieneczka i do tego ten naszyjnik cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :) sukienka ma bardzo fajny kolor i fason, pasuje do Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń