Translate

czwartek, 4 września 2014

jeansy to podstawa

Witam kochani,
dziś mam dla Was prosty zestaw, który składa się z dwóch nowości: ciemnych jeansów, które według mnie powinny znaleźć się w każdej szafie. Ostatnio panuje szał na boyfrendy czy wycierane bądź podarte jeansy. Podoba mi się ten trend jednak jestem zdania, że podstawą w naszej szafie powinny być proste zwykłe jeansy w stonowanej barwie bez żadnych dziur itp. MOżna je zestawić ze wszystkim i stworzyć stylizacje do pracy, na spacer czy na imprezę. U mnie dziś zwykły codzienny zestaw z takimi spodniami w roli głównej. Dobrałam do nich bluzeczkę, która ma ciekawy krój i fajne zdobienie w formie łańcuszka. Jak Wam się podoba?







10 komentarzy:

  1. podoba mi się krój topu:)

    _________________
    a u mnie?
    pierwszy filmik modowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopasowane, świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz,bluzeczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich jeszcze nie widziałam, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny topik, super wygląda z jeansami.

    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba się jak najbardziej:) Bluzka bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluzka ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie jeansy to must have! Świetne zestawienie - bluzka jest prześliczna i przyciąga uwagę;-)

    OdpowiedzUsuń