Translate

środa, 24 września 2014

Jesieni witaj

Witam kochani,
no i zawitała do nas jesień...Zarówno tak kalendarzowa jak i odczuwalna. Za oknem szaro i ponuro, słońca jak na lekarstwo, no i ten deszcz...Już tęsknie za latem! ;(
Motyw kwiatowy kojarzy się nam zazwyczaj z wiosną i latem, ale to nie znaczy, że jesienią powinniśmy pochować wszystkie kwiatowe, pastelowe ciuszki i odziać się w ponure kolory. Fakt, jesienią w naszej garderobie przeważają beże, czernie no i modne w tym sezonie khaki, ale warto przemycić do swoich zestawów coś, co będzie nam przypominało o minionym lecie, a zarazem rozweseli nasze stylizacje. MOja propozycja na dziś, to ciepłe odcienie beżu i brązu połączone właśnie z kwiatowym motywem na spodniach oraz pastelowym różem na bluzce. Jestem ciekawa jak Wam się to spodoba.
spodnie- Stradivarius
buty- bershka
bluzka, sweterek i torba- nn
płaszcz- top secret











9 komentarzy:

  1. Twoje zestawy to zawsze są rewelacyjne! Bardzo pozytywnie :) Ja też już tęsknie za latem... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne botki


    ___________________
    a u mnie?
    MacDonald Chips w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie wielobarwne spodnie :) ! Moze wzajemna obserwacja ?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny set, idealnie do Ciebie pasuje:)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER! Wyglądasz ślicznie :) Ja kocham jesień to moja pora roku,wtedy chce mi się żyć :) Kochana pożycz mi Twoich nóg,chociaż na tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne spodnie:))
    pozdrawiam serdecznie;)) http://woman-with-class.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń