Translate

piątek, 28 listopada 2014

Sweterek odsłona druga

Witam kochani,
dziś przychodzę do Was z zestawem, w którym podstawą jest krótki sweterek, który prezentowałam w poprzednim wpisie. Ostatnio byłą propozycja z rurkami, czyli coś na co dzień. Dziś spodnie zamieniłam na spódnicę ołówkową w kwiatowy wzór i powstał zestaw na randkę czy jakieś inne towarzyskie spotkanie. Ja wybrałam takie rozwiązanie na niedzielny obiad, który zakończył się wypadem na lody do kafejki :)
sweterek- ebutik.pl
spódnica- Top Secret
buty- czasnabuty.pl
torba- nn









8 komentarzy:

  1. Ten sweterek jest świetny :) i fryzura idealnie do Ciebie pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się te zestawienie ze spódnicą:)

    _______________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka spódnicy jest świetna! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze zachwycasz stylem i całym lookiem!
    Idealna w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zestawienie kolorów! spódnica przepiękna! pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci swetra, jest mega. Spódnica super i ciekawie wygląa zestawiona z czernią!

    OdpowiedzUsuń