Translate

czwartek, 13 listopada 2014

Trochę kobiecości w rozkloszowanej spódniczce

Witam kochani,
dziś w roli głównej mój nowy łup, czyli szara rozkloszowana spódniczka. Od dawna szukałam idealnej, która by była obcisła w talii i w końcu mi się udało, a najlepsze w tym wszystkim jest to, że kosztowała mnie tylko 49 zł, bo na stronach internetowych widziałam podobne za dużo wyższą cenę. Uwielbiam takie okazje :)
Do spódniczki dobrałam jeden z moich ulubionych włochatych sweterków i wygodne czarne botki na koturnie, do ręki standardowo pojemna torba i gotowe! :) Jak Wam się podoba?








spódniczka- nn (chińczyk)
sweterek- stradivarius
botki- czas na buty
naszyjnik- rossman
torba- nn

16 komentarzy:

  1. Gustowny sweterek, super wygladasz xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :) mam taką spódniczkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci w tych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica ☺fajne kolory ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje stylizacje i zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie kolorów :) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz śliczny sweterek:))<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak miło zobaczyć kolory jesienią !;);) swietnie wygladasz;) w sweterku sie zakochalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! :) Kolorek sweterka cudowny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja! Jesteś prześliczna :)
    P.S.
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Ja już i zapraszam do siebie :)
    http://fancydressball.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie! sweterek jest cudny:*

    OdpowiedzUsuń