Translate

niedziela, 23 listopada 2014

Wyrazisty kolor w tą szarą porę

Witam kochani,
nie wiem jak Wy, ale listopad to dla mnie najbardziej ponury miesiąc. Wokół zimno, szaro i deszczowo. Nic tylko grzać się w domu z kubkiem gorącej herbaty.
Ale aby nie popaść w jesienno-listopadową chandrę ja wychodzę na spotkanie z jesienią w wyrazistych barwach, które chociaż trochę rozweselają ten czas.
Dziś połączyłam sweterek w pięknym wyrazistym kolorze różu z obcisłymi rurkami, złotym naszyjnikiem i wielką torbą. Torba w kobaltowej barwie bardzo fajnie mi pasowała do koloru sweterka :) Jak Wam się podoba ? :)














bluzka- ebutik
spodnie- pull&bear
torba- new look
buty- czasnabuty.pl

11 komentarzy:

  1. sweter jest cudowny <3

    _________________________________________
    najbardziej pożądana czekoladowa paletka cieni sezonu!
    + makijaż
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) ostatnio zakupiłam sweterek w neonowych odcieniach różu i pomarańczu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentujesz! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny masz kolor tego sweterka :) Myślałam nad nim ale potem pomyslałam że jest za krótki a ja wolę dłuższe sweterki :) Fajnie wyglądasz chudzino :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Cię w tej fryzurze :) Masz cudne nogi, smukłe ahhh

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te włochate sweterki ;-) Mam taki ale kremowy, różowy jest równie piękny:*

    OdpowiedzUsuń