Translate

wtorek, 2 grudnia 2014

skórzana spódniczka, panterka i zamszowe muszkieterki

Witam kochani,
jak tam samopoczucie po weekendzie? Świętowaliście w noc andrzejkową czy raczej spokojnie spędzaliście czas w domu. Ja wybrałam pierwszą opcję, czyli tańce :)
Dziś mamy pierwszy grudnia, zima zbliża się wielkimi krokami, święta również. A na dworze czuć już mróz ;/ Zdecydowanie tego nie lubię.
Robiąc dziś zdjęcia strasznie zmarzłam i myślałam tylko aby jak najszybciej napić się z mamą rozgrzewającej herbaty. Teraz siedzę najbliżej kaloryfera i skrobię do Was ten wpis. :)
Dzisiejszy zestaw:
spódnica, bluzka- miejscowy butik
muszkieterki- Deichmann
torba- nn











12 komentarzy:

  1. Skórzana spódniczka i panterkowa góra super

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka super :) lubię takie zestawy

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zestaw :) podoba mi się. Bardzo nie lubię zimna :) andrzejki spędziłam na dyskotece ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! WYglądasz obłędnie!!! Spódnica i bluzka rewelacja. I nie zapuszczaj więcej włosów:) Mówię to po raz kolejny, ale krótkie włosy są stworzone dla Ciebie!Bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowo. Co do włosów zawsze mi było szkoda ścinać i sądziłam że w długich jest mi ładniej ale po ostatniej wizycie i cięciu jestem mega zadowolona i nie bedę już zapiszczać. Przekonałam się , że długie nie koniecznie równa się lepsze ;)

      Usuń
    2. Potwierdzam wyglądasz w krótkich włosach ślicznie ☺

      Usuń
  5. Super wyglądasz, spódniczka ma bardzo ciekawe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie wczoraj oglądałam ta spódniczkę w jakimś sklepie internetowym :D hehe ile za nią dałaś tak z ciekawości?;D
    Super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. PANTERKA!!!!!!!!! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, buty,spódniczka, bluzka,wszystko mi się podoba

    OdpowiedzUsuń