Translate

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Sukienka i futzak

Witam kochani,
dziś mam dla Was zestaw, w którym wykorzystałam jedną z moich ulubionych sukienek. Uwielbiam taki krój. Sukienkę tą można założyć na jakąś świąteczna uroczystość, bo jest elegancka, ale fajnie też wygląda w codziennej stylizacji i to w niej jest najfajniejsze, czyli wiele możliwości noszenia w zależności od dodatków. Taki zestaw wybrałam na niedzielny wyjazd do kina z moim lubym.
Jak widać królują tu barwy beżu i brązu.









14 komentarzy:

  1. Jakiej firmy są buty?
    sliczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty kupione rok temu na www.czasnabuty.pl

      Usuń
  2. REWELACJA :) moje ulubione kolory i ubrania tzn futrzak i sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. futrzak jest świetny!

    ____________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam futrzaki:) świetny set!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO FAJNA STYLIZACJA.
    LUBIĘ TAKIE POŁĄCZENIA.

    SUPER LOOK!

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi wpadła w oko torebka :)


    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie ;) kozaki oblędne ;);)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten zestaw!!! Inspiruje mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny zestaw! boskie kozaki <3

    OdpowiedzUsuń