Translate

niedziela, 14 grudnia 2014

Zrobiona na szaro

Witam kochani,
zazwyczaj w niedziele spotykam się z rodziną na obiedzie czy to u rodziców, czy u dziadka jest to czas kiedy możemy spędzić ze sobą chwilę i pogadać. Dziś na niedzielny obiad wybrałam zestaw, w którym przeważa szarość oraz czerń. Kolejny już post, w którym możecie zobaczyć u mnie futrzaka. Na te zimne dni taka futrzana kamizelka to super rozwiązanie, a jestem też zdania, że dodaje ona zestawom elegancji. Uwielbiam futrzaki :) no i tak samo uwielbiam kozaki za kolano, a teraz jest na nie wielki szał :)
futrzak- Mamai
bluzka, torba- nn
spódniczka- Pepco
muszkieterki- Deichmen















11 komentarzy:

  1. uwielbiam szarości w tym sezonie!

    ______________________________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    fashionstyle + new blog design

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarości sa cudne :) Ładna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w tym kolorze !

    Buziaki i zapraszamy w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) buciki cudo idą do mnie podobne hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam stylizacje w takiej kolorystyce! Świetna kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wygladasz;) zgadzam się z Tobą w kwestii futrzaka ;);)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarości są super, ja uwielbiam je zwłaszcza we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakiej używasz mascary do rzęs? :)

    OdpowiedzUsuń