Translate

wtorek, 27 stycznia 2015

Czarna sukienka i futrzak

Witam kochani,
ostatnimi czasy pewnie Was niczym nowym nie zaskakuje ciągle stonowane barwy i powtarzające się części garderoby, ale mam nadzieje, że nie nudzi Was to zbytnio. Dlaczego tak jest ? Ponieważ teraz w mojej szafie staram się mieć tylko te rzeczy, które naprawdę potrzebuje, które są uniwersalne i mogę zestawiać je w różne zestawy. Tak jak w przypadku futrzaka, którego widzicie tutaj po raz któryś. Zrobiłam porządki w szafie i wszystko, co zbędne oddałam do "Czerwonego Krzyża". Kiedyś szał zakupów ogarniał mnie często i kupowałam wszystko, co akurat modne, a potem w tym nie chodziłam zbyt często. Dlatego teraz mam mniej ciuchów, ale za to takich, które lubię i często noszę. Dziś kobieco (bo sukienka) i wygodnie (bo na płaskim obcasie). Znów troszkę ponurawo, bo króluje czerń i szarość, ale i pogoda nie nastraja kolorowo może to dlatego. Grunt, że czuję się w tym wydaniu dobrze, a mam nadzieję, że Wam się spodoba :)











11 komentarzy:

  1. świetny zestaw, podoba mi się połączenie sukienki i futrzaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się stylizacja :) szczególnie sukienka z pikowanego materiału :) 10/10 :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra decyzja z uporządkowaniem szafy :) też muszę chyba to zrobić i pozbyć się kilku zbędników bo niepotrzebnie zajmują miejsce :) stylizacja jak zwykle świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czadowa sukienka:)ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka świetna, gdzie kupiłaś? Uwielbiam stonowane barwy i także mam takie w szafie, nawet jak kupuję to staram się kupować stonowane kolorki by mieć potem je do czego założyć :) Pozdrówka :)

    http://anhangers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń