Translate

niedziela, 19 kwietnia 2015

Czerń limonka i kobalt

Witam kochani,
gdy wyjrzałam za okno niedziela zapowiadała się cudownie, jeśli chodzi o pogodę. Piękne słonko wychyliło się zza chmur, jednak pogoda była złudna, bo mimo słoneczka na dworze wiał zimny wiatr, dlatego wybierając się na spacer nie mogło obyć się bez czegoś cieplejszego. Dziś wybrałam długie swetrzysko w soczystym limonkowym kolorze, które świetnie ożywiło pozostałą część utrzymaną w ciemnych barwach, przy dodatkach, czyli butach i torbie też postawiłam na wyrazisty kolor, czyli kobalt. Połączenie kobaltu z limonką bardzo mi się podoba, ale jestem ciekawa co Wy o tym sądzicie? :) Pozdrawiam









sweter, bluzka- nn
spodnie- pull&bear
torba- new look
buty- biedronka

8 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorów !

    _______________________
    Look with sneakers
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz:) świetny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajć jaki świetny sweterek!!! uwielbiam takie mięciutkie cieplutkie ubranka!! i do tego ten kolorek !!! Ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń