Translate

piątek, 24 kwietnia 2015

na sportowo pastelowo

Witam kochani,
wraz z pojawieniem się słońca u mnie pojawia się coraz większa ochota na pastelowe barwy, co można zobaczyć w poprzednich zestawach. Dziś bardziej na sportowo, bo zaraz wybieramy się z mamą na rowerową wycieczkę. Taka wieczorna aktywność to samo dobro. Człowiek lepiej śpi, jest zrelaksowany i ucieka z niego stres całego dnia... Na rower wybieram zawsze coś wygodnego i dziś padło na moją nowość od mosquito, czyli brzoskwiniową bluzę z uroczym wizerunkiem pudelka. Jest świetna <3 Do tego siwe spodnie dresowe i moja wygodne trampeczki. Co o tym sądzicie?










bluza- mosquito-sklep.pl
spodnie- nn
buty- czasnabuty.pl
torba- avon

12 komentarzy:

  1. Spodnie wpadły mi w oko :)
    Bardzo fajny kolor !


    ________________________
    Fashion&minimalist blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny zestawik :) bluza świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza i torebka super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo udana stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten look i kolory.

    Super Stylizacja!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wskoczyłam bym w taki zestaw, fajny look na szybkie wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wyczucie stylu , swietnie dobierasz ubrania :* pozdrawiamy !:*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, bluza cudna :)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świeetna ta bluza! chętnie bym Ci ją podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :)
    zapraszam tez do mnie http://cosmetics-fashion-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń