Translate

środa, 22 kwietnia 2015

podarciuchy i pastelowy płaszcz

Witam kochani,
dziś przychodzę do Was ze strojem dnia, gdzie chcę pokazać moje kolejne spodnie typu podarciuchy tym razem nie rurki, a boyfriendy. ICh jasny kolor świetnie prezentuje się z pastelowym różem, który przemyciłam na płaszczu, do tego dużaaa siwa torba, którą uwielbiam i mimo iż niskie kobiety nie powinny nosić takich wielkich torebek ja się temu sprzeciwiam, bo to ostatnio moja ulubienica. Przede wszystkim ze względu na kolor, ale i pakowność :) Na nogi wygodne balerinki i już mam prosty codzienny zestaw do śmigania po mieście. A jak Wam si podoba ta propozycja ?












6 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, wszystko w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się takie połączenie!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki ten płaszcz !


    ____________________
    Fashion&minimalist blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie spodnie :-) A płaszczyk genialnie do nich pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz idealnie a te spodnie są urocze:)

    OdpowiedzUsuń