Translate

piątek, 17 kwietnia 2015

wiosennie pastelowo

Witam kochani,
długi czas mnie tu nie było, ale w okresie zimowym nie mam ochoty wychodzić na zdjęcia, a takie domowe nie są zbyt fajne. Ale wracam tutaj wraz z pojawieniem się pierwszych promieni słonecznych i mam dla Was prosty, wygodny codzienny zestaw, gdzie przemycam pastelowe barwy, które bardzo lubię. Dziurawe spodnie robią furorę na ulicach i ja również uległam temu szałowi, takie spodnie nadają charakteru każdemu zestawowi. Do tego prosty t-shirt i marynarka w pastelowym różu, a na nogi wygodne trampki również różowe. Dopełnieniem jest moja ulubiona torba idealna na słoneczne dni o-bag lawendowa i lustrzane okulary. Jak Wam się podoba taka sportowa elegancja? Ja uwielbiam takie zestawienia.














Marynarka- www.signific.pl
spodnie-tally weijl
buty- www.czasnabuty.pl
torba- www.fullspotmarket.pl

16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz. :) Stylizacja jest świetna, bardzo ładna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki żakiecik :)


    _______________
    Minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jaka świetna fryzurka!!! Cudownie wyglądasz!!! super wiosenny look- zakochałam się w marynarce!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutko wyglądasz :) super kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka jest po prostu kapitalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka genialna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba bardzo, bo jest wszystko to co lubię najbardziej :) Pastele, wygodne trampki i dziurawe jeansy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wysoki stan! :)
    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pastelowo kolory ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, całość bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Megaa stylizacja! :) tem żakiet jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana wyglądasz świetnie, wszystko mi się w tym zestawie podoba, marynara ma cudny kolorek, butki także i ta torebka :) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz:) bardzo fajna marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten look jest piękny! Super Ci w tym zestawie ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://worldbymyy.blogspot.com/2015/04/mintrosherun.html

    OdpowiedzUsuń