Translate

sobota, 16 maja 2015

i znów ten pudel...

Witam kochani,
dziś mam dla Was zestaw po raz kolejny z bluzą z pudelkiem, którą uwielbiam za kolor i motyw, jest słodka :) Ostatnio w połączeniu ze spodniami dresowymi, a dziś z czarną sukienką. Pogoda w moich rejonach jest nieciekawa ;/ Czekam na słoneczne dni a tu nic, dlatego też muszę pomagać sobie ciepłymi bluzami etc... Dziś rano było u nas tylko 2 stopnie! Szok, to ma być wiosna?!
o dobra koniec z narzekaniem i zapraszam na kilka zdjęć :)















11 komentarzy:

  1. Cudowna bluza :) świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale za to jaki słodki on jest :)

    ___________________________
    fashion fashion on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza jest świetna, a najbardziej podoba mi się spódniczka : 0

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super, sama bym się tak ubrała,
    Bluza jest urocza, gdzie ją kupiłaś.
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) bluza kupiona w sklepie mosquito.pl

      Usuń
  5. cudowna spódnica - ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta bluza :) ślicznie z ta spódnicą wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że Carrie Bradshaw miała kiedyś podobny <3 wyglądasz super! a torba jest może z http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/torby-i-plecaki.html#1 bo sama kiedyś tam kupowałam i bardzo przypomina mi tą, którą Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza mega <3 Zapraszam do mnie http://worldbymyy.blogspot.com/2015/08/lastholidayday.html

    OdpowiedzUsuń